czwartek, 19 lutego 2015

Ardor

Macie dość już zimy? Ja tak ;) Dlatego postawiłam tym razem na ciepły w kolorze karneol :)
Duży wisior - 7,5 cm, w moim ulubionym kształcie ;)
Srebro 999, 930.
Ktoś ostatnio skomentował mój blog wpisem, iż brakuje mu tłumaczenia na język angielski ;)
Więc postaram się to troszkę tłumaczyć - nieudolnie pewnie, więc wybaczcie i bez śmiechów :D
.........

Do you have enough of the winter? I do;) That's why I put this together for a warm-colored carnelian :)
Large pendant - the height of 7.5 cm. In my favorite shape;)
Silver 999, 930.






Dziękuję za odwiedziny :)

7 komentarzy:

  1. Wspaniały, przepiękny.....jestem pod wrażenie, jego urody...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna oprawa i cudny kamień :-))) Jak zawsze genialnie dobrana oprawa do kształtu kamienia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznosci - niezmiennie podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, w jaki kształt zaplotłaś ten kamyk, wygląda tak... epicko:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kamień w przepięknej oprawie... Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko ja każdą jedną Twoją pracę uwielbiam :) cuuudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, elegancki wisior, ciepły karneol dodał mu magii !!!

    OdpowiedzUsuń