niedziela, 15 stycznia 2012

Łap licznik! - dla lubiacych kryształy swarovskiego.

Pominęłam 10000 odwiedzin, ale to nic, inne liczby też można uczcić:).  Więc jeśli chcecie otrzymać zwykły, najzwyklejszy komplet z kryształków Swarovski,  czyli kolczyki- kryształki na biglach + wisior na zwykłej krawatce, to łapcie licznik. Kto złapie 10100, lub najbliżej jeśli nie będzie osoby która akurat trafi na ten numer, wygrywa. Screen trzeba wysłać na adres mailowy: ivstone@poczta.fm. Często się zdarza że kilka osób ma ten sam numer - w tym przypadku kto pierwszy wyśle maila, ten lepszy. Zapraszam do zabawy :)

4 komentarze:

  1. 10107...to jednak za daleko:(((-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam maila, ale pewnie nic z tego, byli dokładniejsi... niemniej, pooglądałam sobie dzięki temu kolejne posty, poczytałam, popodziwiałam:))) miło było
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to ja jestem o 19 wejść za późno :D

      Usuń
    2. No tak, długo to nie trwało;) zaraz ogłosze zwycięzce :)

      Usuń