wtorek, 22 maja 2012

Smutny to dzień, czy wesoły?

Znowu ustaliłam losowanie candy na dzień, w którym losowania nie będę mogła zrobić. Poprzednio candy skróciłam o jeden dzień, a teraz  wydłużam o jeden dzień. Nie pomyślałam że dzień urodzin, (zapomniało mi się napisać że  to moje urodzinowe candy ;)) to jednak może być trochę imprezowy dzień, pomimo nawet tego że to środek tygodnia, no i dzień w którym jednak nie ma się na nic czasu ;)
Także mam nadzieję że mi to wybaczycie - losowanie przeprowadzę jutro, dziś cyfry mogą mi się pomylić ;)) No i urodziny to smutny dzień, czy wesoły? Troszkę lat na karku ;p - dla niektórych mogłoby być sporo - a dla niektórych malutko ;) Ja już się nie rozliczam;)


Tak żeby nie było bez zdjęć - ostatni wisior z przepięknym  labradorytem, który kupiłam jako unikatowy egzemplarz wysokiej jakości. Labradoryt mieni się kolorami granatu i seledynu. Srebro pr. 999, 930. Jest piękny. No i nie muszę pisać że to magiczny kamień.

 Miłego popołudnia :)

48 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego! a wisior zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń i pomysłów. Dużo uśmiechu i radości.
    Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, oby ten dzień był zawsze radosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. skupiłam się na urodzinach a zapomniałam napisać,że kamień jest zachwycający, a wisior obłędny..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo szczęścia i uśmiechu, zdrowia i spełnienia marzeń :-)
    Piękny wisior :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. STO LAT !!!

    Kamień "ubrałaś" ze smakiem, jak to tylko Ty potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko dużo zdrowia, radości, miłości wielu przyjaciół i kasy aby żyło się łatwiej.
    Wisior jest super :D Piękny kamień, ślicznie oprawiony :) super, że znów robisz i wstawiasz posty :)
    miłego urodzinowego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego co najlepsze, najmilsze i najprzyjemniejsze! 100 lat!
    wisior cudny! kamien wyjatkowy nic tylko sie zachwyac! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego!! Duzo zdrowka, szczescia i powodzenia w zyciu prywatnym jak i zawodowym:-) wisor jest cudowny!! slicznie wyeksponowalas ten kamien:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia i spełnienia nawet najskrytszych marzeń :)))))
    A wisior prześliczny :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczny kamień w magicznej oprawie :)
    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i weny na kolejny roczek Ci życzę :)))
    A dzisiejszy dzień pomimo upływu lat powinien być dla Ciebie najmilszym i najweselszym dniem :))) !
    Nie mogę się już doczekać jutrzejszego losowania :D
    ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc najlepszych życzeń! Pewnie, że wesoły! Miłego balowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze... baw się dobrze dzisiaj, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że wisior zjawiskowy...

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego kochana!!! A wisior jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko, Jubilatko właśnie ujawniona, wygląda na to, że muszę zabrać głos w ogólnonarodowej dyspucie pod hasłem: wesoły to, czy smutny...
    Ty świętujesz 22., a ja 23. maja - czyli blisko. A więc Ty już znasz odpowiedź na swoje pytanie, ja oświecę się za jakieś 12 godzin. Jako stary praktyk powiem, że łzawo było raz - gdy mi rąbnęła czterdziestka - ale kamień z serca i teraz jest mi co roku już tylko wesoło (bo ponoć wesołe jest życie staruszka:)
    Marzenko, niech czas, w którym żyjesz, zwolni, tylko marzenia niech się szybko spełniają. Niech nie odstępuje Cię pomyślność, otacza miłość bliskich i ogrzewa życzliwość przyjaciół.
    Niech Ci się drucik posłusznie wokół oplata, a lutownica niech nigdy dąsów nie miewa!
    Wielkie buziaki urodzinowe Bliźniakowi z małą domieszką Byka od Bliźniaka z małą domieszką też Byka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego sto lat, a czasu najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat, sto lat niech żyje Marzenka nam :) Wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego i duży sił twórczych, żeby powstawało więcej tyakich cudeniek jak ten wisior! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze i najważniejsze to wszystkiego najlepszego Marzenko - wiele weny twórczej i tak pięknych dzieł jak ten magiczny wisior:))) Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat , 100 lat i wszystkich możliwych pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzenko - wszystkiego najlepszego raz jeszcze! Baw się dziś dobrze;) Z mojego punktu widzenia Twoje urodziny to jeszcze wesoły dzień;))
    Wisior jak zwykle cudowny - masz dobrą rękę do labradorytów;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moc życzeń: wszelkiej pomyślności,zdrowia , nadal cudownych pomysłów "biżuteryjnych" i masy zachwytów nad nimi życzę .
    Wisiorek PRZECUDNY !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe ... wszystkiego naj ... naj ... naj!!! Wisior zjawiskowy ... labradoryty za każdym razem mnie zachwycają i jednocześnie zadziwiają. Takie cudowne niezwykłe kamienie :-) Pozdrawiam ciepło :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!

    Wisior cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzenko - przyjmij jeszcze ode mnie życzenia wszelakiej pomyślności, zdrówka dla Ciebie i najbliższych oraz dalszej, owocnej w cudowności pracy , byśmy mogły je podziwiać.
    Ja przy tym wisiorze wymiękam :) - siedzę i wzdycham....

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego co najpiękniejsze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci wszystkiego najlepszego! Niech Twoje pokłady kreatywności na zawsze pozostaną niewyczerpane ;)
    PS. A wisior jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin... Spełnienia marzeń!!!
    Ten wisior rzeczywiście pięknie się mieni!!! Jest cudnie oprawiony :) Podziwiam Twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z okazji urodzin życzę Ci:
    - Aby każdy dzień miał kształt Twoich marzeń,
    - Aby Twą drogę ominęły wszelkie troski i niepowodzenia,
    - Abyś przeszła życie w pełni, lecz zawsze pozostała sobą.
    Życzę Ci jak najwięcej takich chwil, w których z uśmiechem na twarzy mogłabyś powiedzieć: JESTEM SZCZĘŚLIWA!!!

    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego:) Ja w dniu swoich urodzin dużo rozmyślam nad tym co się wydarzyło,a co mogło się zdarzyć, co osiągnęłam przez ten czas itp itd :) i już kiedyś zauważyłam , że jakoś w tym dniu jestem mało optymistyczna;) Ale Tobie życzę duzo optymizmu:) A labradoryt jest pięknie oprawiony! :) Z resztą jak wszystko co tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z okazji - wszystkiego o czym serce zamarzy! a wisior...eh, na cóż się w słowach rozpływać, gdy talentu i kunsztu nie są w stanie opisać...trzymam tylko kciuki za siebie (mało poprawnie politycznie i bardzo egoistycznie), żeby candy wygrać i kamieniem w liście spowitym piersi swe ozdobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego.
    Zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń.
    Szczęścia w miłości.
    Niby takie zwykłe życzenia,ale wiele zawierają.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-)
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje wisiory!
    Co jeden to piękniejszy...
    Jak Ty to robisz?!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. "Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem - i tak - wiecznie - aż do końca"
    spełnienia marzeń, bo od nich wszystko się zaczyna..
    Labradoryt- przepiękny kamień, który zachwyca wszystkimi kolorami jak zorza...

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdeczne życzenia wszystkiego naj dla Ciebie. Ja się zachwycam labradorytami w Twoim wykonaniu...czy też raczej Twoim wykonaniem ...czegokolwiek ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego! przede wszystkim - odwagi w spełnianiu własnych marzeń :) Co do wieku... człowiek ma tyle lat, na ile się czuje :))
    Wisior, jak zwykle, przepiękny, a kamień sam w sobie zjawiskowy...

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączam do grona przedmówców i składam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :) Żeby weny nigdy nie zabrakło oraz zdrowia i funduszy na realizowanie pomysłów :D Wszelkiej pomyślności i realizowania się na różnych płaszczyznach. Wszystkiego najlepszego! :)

    A wisior po prostu powalający!

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkiego najlepszego!!!
    wisior jest cudowny, magiczny... ah, no przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny :))) najlepszego tego wyjątkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepsze spóźnione życzenia:)Wisior cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten kamień właśnie dlatego, że tak pięknie potrafi mienić się różnymi barwami. Kolejny piękny wisior stworzyłaś! Dziękuję za odwiedziny i przyjmij spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! Moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń